Ingliz tili va adabiyoti o‘qitish metodikasi kafedrasida “Chet tili o‘qitish tamoyillari va yondashuvlari” fanidan “ Teaching grammar through activities ” mavzusidagi ochiq darsi muhokamasi bo`lib o`tdi

Kafedra mudiri v/b k.o‘. Norbekova R. : Hurmatli o‘qituvchilar sizlarga ma’lumki Oliy va O‘rta  maxsus ta’lim vazirligi qarorlari hamda kafedraning 2016 – 2017  o‘quv yili uchun rejalashtirilgan ochiq  darslar  yuzasidan kafedramizda navbatdagi ochiq  dars  o‘tkazildi. Ochiq dars  kafedramiz o‘qituvchisi  Jabborova A.ning   “ Grammatikani faoliyat orqali o‘rgatish” mavzusida bo‘lib o‘tdi. Ochiq darsning o‘tilishini holisona baholash uchun  sizlardan ushbu ochiq dars yuzasidan o‘z fikr va mulohazalaringizni bildirishingizni so‘rayman.

  Katta ukituvchi  Darveshova G. :   Davlatimiz tomonidan chet tillarni o‘kitishga va o‘rganishga yaratib berilgan shart-sharoitlardan barchamiz shod bo‘lamiz.Aynan shunday shart-sharoitlarni fakultetimizda ham uchratamiz.Bunga yakkol namuna sifatida bugungi ochik darsni keltirishimiz mumkin.. O‘kituvchi va talaba munosabati samimiy bo‘ldi.Dars davomida multimediya vositalaridan samarali foydalanildi.  Darsda  talabalarni   guruh va hamkorlikda ishlashlariga imkoniyat yaratildi.Ish kamchiliksiz bo‘lmaydi albatta.Darsda guruxlar bilan ishlaganda barcha o‘quvchilarni birdek mavzuga jalb  qilish lozim. Sust talabalar unchalik ishtirok etmadi..Keyingi darslarda o‘kituvchi buni inobatga oladi deb umid kilamiz.

1

O‘kituvchi Bahriddinova D.: Men xam prezidentimizning 2012-yil 10-dekabrdagi  qarori o‘qituvchilar oldiga o‘z kasblariga bo‘lgan ma’suliyatini  yanada oshirish  hamda darslarni jahon standartlariga javob beradigan,  axborot texnologiya vositalaridan, multimediya va elektron darslikdan foydalanishdek ma’suliyatni  yuklaydi deb o‘ylayman. Shu fikrdan kelib chiqqan holda Jabborova A. ham ochiq darsni kompyuter texnologiyalari va slaydlardan foydalanib o‘tdi. Bundan  tashkari ochiq dars davomida “Grammar-Translation” metodining kelib chiqishi va uning dars jarayonida.chet tillarini o‘rganishdagi ahamiyati haqida gapirdi.Dars davomida qo‘llagan turli metodlari jumladan, “Broken sentences”, ”Case Study” usullari juda qiziqarli bo‘ldi.

2

O‘qituvchi Hamidova S.: Men ham yuqorida bildirilgan fikrlarni qo‘llagan holda shuni  ta’kidlab aytamanki, dars o‘ta ma’suliyat bilan rejalashtirilgan.”Right Word ,Wrong Place”, “Memory Game” usullari talabalarning  qiziqishini oshirdi..Talabalar mustaqil ishladilar va xamkorlikda ish olib bordilar, o‘qituvchi bu bilan interfaol usullarning afzal tomonlari ochib berdi deb o‘ylayman.

Kafedra mudiri v/b   k.o‘.Norbekova R.: Jabborova A. yosh va uz faoliyatini boshlaganiga uncha ko‘p bo‘lmagan  bulsa-da uzining darsga bulgan masuliyatini kursata bildi. . Bugungi ochiq dars masalasiga kelsak, albatta ukituvchi tajribasiga boglik bulgan kamchilikka karamasdan, dars menga yoqdi, o‘qituvchining nutqi ravon , o‘qituvchi dars  jarayonida shunday do‘stona atmosfera yarata oldiki, talabalar erkin gapirdilar va darsda faol qatnashdilar.

Ochiq dars muhokamasi  yuzasidan  kafedra o‘qituvchilari   Ciddikova D.,  Safarova D. va boshqalar so‘zga chiqishdi va dars haqidagi fikr va mulohazalarini bildirdilar.